06 January 2007

Kena bom lagik!

My recent trip to Bangkok was awsome. Chatuchak weekend market memang wicked cool sial. Aku siap buat new year resolution that I'll be back semata-mata nak shopping till I drop kat Chatuchak weekend market. Hahahaha and I never was a hardcore shopper before =P

Haiyo tak tahu la apa suwey, dah dua tempat aku pergi kena bom. Kalau sapa-sapa rajin baca my previous post mesti ingat dulu time aku pergi Bali pun kes lebih kurang sama juga. Hehehe tapi dua-dua kali aku bernasib baik and this time I was even luckier (is there such a word?) sebab aku dah blah dari bangkok the morning the bomb(s) explode (which I heard killed 3 people) to Koh Samui. Celebrating new year at the beach of Koh Samui was certainly a new experience for me.

Anyway rasa cam malas pulak nak tulis secara details about the trip sekarang, maybe later bila I have the luxury of time [which I miss sorely lately huwaaaa :'( ] I will blog about the trip in detail. Ni kira cam preview laaa hahaha. So tunggu ok, jangan terkejut what yours truly makan while he is in Bangkok hahaha :b
Comments:
Dude,

Nak tgk gambar! Gambar!!!
 
eh? mebbe you're the real bomber!
 
tu maknenye peringatan utk diri: amalan dah cukup?ajal mungkin da dkt.

kidding ok?muehehehhh :p
glad ur back in one piece dude.

shopping byk?nnt blk kl donch forget to show us what uve got for us,ok girlfriend?:p
 
alaa.. takyah susah2 nak tulis panjang2 citer rgding ur trip to bangkok.. tempek gambar jer.. mcm nak baca pun :p
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?