08 October 2005

Blogger Idol!

Ok its another saturday night, and again here i am blogging. Keren eh ? hahaha

As a blogger, I enjoy reading other's blog. But what I bumped into really shock me. I mean how lame can you get? Blogger Idol? you got to be kidding me! Okay I know I said that I believe in freedom of speech, but blogger idol? At least now I know yang ada manusia yang lagi lame then me =P

Anyway today for three straight days I've been going back to pasar juadah kat Seksyen 13 Shah Alam for only one reason, to find her. Who you asked? It's hard to say cause now we will never know. The story begins masa aku pergi pasar juadah tu last wednesday that I saw her. But for some reason, I just stood there and stare at her macam orang bodoh. Macam nampak ice cream di waktu tengah hari di bulan ramadhan ni, tengok je yang mampu. Bile dah sedar balik, dia dah berlalu pergi. So for three straight days already aku dok pi balik dengan harapan dapat jumpa dia balik. Tetapi tidak seperti kisah-kisah cinta agung yang selalu disogokkan kepada masyarakat melayu kita yang mana aku sepatutnya jumpa dia balik, she was never to be found *sob*sob*sob* Okay aku tak cakap kalau aku approach her that day, kami akan live happily ever after. Maybe dia akan maki aku kat depan orang ramai, maybe dia akan gelakkan aku bersama rakan-rakan nya, or maybe dia akan smile and tell me her name. The thing is, we will never know now. She could have been the love of my life or she could have been just another stranger in my life. What I'm trying to say is that if you want/need something, don't wait until it's too late. Most of the time, its not about what could had happened, but what we do to make it happen.

Comments:
lohs...giler kesian kan? muahahahahahahahaa...i carik gak tadi Muz, tapi tak jumpa. harharharhar.
 
phew Muz, what a pathetic guy u are.. next time, gunakan chances yg dtg sebaiknya....
 
hahaha korg 2 org la rakan aku. ala zeek, ilot, bak kata org, "nak dijadikan cerita". kalau tak, takde la post ni gagaga =P
 
hmm... that's a nice story. anyway, just don't give up. you might find her sooner or later if you guys are really made for each other. i wish you all the best in your search for true love.
 
thanks anonymous! yeah dude, love will conquer it all!! hahahaha
 
huhu muz, Aku baru notice something new kat blog ko... It's my blog's link...
 
macam kenal la anonymous ni... eh tapi Muz, seriously, still pegi hari2 carik dia ke? sadis nya...
 
haa how u know anonymous? hello ?? i tidak pergi hari2 ok ... i didnt go yesterday and today but i plan to go tomorow ... jum jadi my second pair of eyes agagaga
 
haha u checked it out ? lame kan .. haha oh well, i also not sure, but i think he is a shemale, dragqueen and yg sewaktu dgn nya gagaga
 
but come to think it again, how he/she manage to be a cabin crew ? adakah dia seorang steward atau stewardess ? gagaga
 
haha come on do us all a favour, tanya la, tanya la. the curiousity is killing me!!
 
haahaha tu la muzz why so lambat sgt nak over taking move! well tak semua yang kita nak kita dapat dan pada yang dapat apa yang dier nak tak tentu die bertuah macam kita muz! ahakz anyway betul jugak cakap ko muzzz filem tue buat kan kita berangan! pasal kadang2 tu bab filem cinta agung die yang bercinta akan bahagia yang hero tetap akan keluar kan sikat nye dan sikat rambut ngan macho ...yang loserr bole jadi famous alahhhhhh semua nye script yang tak masok akal tapi yaa laa movie jugak kekadang tue sebagai sebahagian dari confident diri jugak tue.. aku rasa laa...maybe dorang kene buat kan banyak filem sejarah!(apa daa aku nie cite pasal movie plak ahakzz)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?